Gran Canaria

När jag tittade tillbaka i mitt gamla bloggarkiv för att se vad jag faktiskt har gjort 2013 blev jag ganska orolig... Haha, min vardag verkar endast bestå av plugg, hästar och att vara trött. Har heller inga större minnen från årets gång då det inte hände så mycket helt enkelt. Det negativa som jag har valt att inte skriva om tar över det positiva, men här är endå några höjdpunkter från mitt 2013! 
 
 
 
Den här skönheten flyttade in i mina ägodelar och  jag har inte ångrat en sekund med min älskade Nikon d5100.
 
 
Slutade nian och gamla 92 splittrades till nya klasser i olika skolor. Är sjukt nöjd emd mitt gymnasieval och min klass. Många trevliga och roliga glädjespridare. Jag får verkligen ett leende när man kommer in till klassen. 
 
 
Jag och Erika började blogga tillsammans här på PixLE :D
 
 
This Is Us, 1D-Day, Biljetter till Where We Are Tour, Our Moment... Behöver jag säga mer än att One Direction har gjort en stor del av mitt år? 
 
Kram Lovisa ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:

Trackback