Gran Canaria


Häromdagen när jag skulle sätta på mig mina byxor så gjorde jag tvärtemot av vad jag brukade och det kändes verkligen jätte konstigt. Jag börjar alltid med vänster benet och sedan tar jag höger benet men då gjorde jag tvärt om och snacka om att de kändes konstigt.
Någon mer som har märkt detta? 
Aja, lördag idag. Väldigt skönt och jag har inte gjort så mycket. Mest suttit framför datorn och kollat. Får se vad jag hittar på ikväll och jag bara ska umgås med pappa eller göra något roligt. Imorgon är det första december och även första advent så då blir det lite julpyssel med mamma!
Kramar Erika

Kommentarer
Hanna Sahlqvist

Glöm ej Julkalendern på bloggen! Kika in och delta i go tävling, i väntan på den stora julklappen.. ;)
För att delta behöver du ej sprida vidare, ej vara aktiv på min blogg. Inget att förlora, checka bloggen :D

2013-12-01 | 11:51:45
Blogg: http://hannizon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:

Trackback