Gran Canaria

 
Det har varit dålig updatering av mig här på bloggen de senaste dagarna och det förklarar jag med att jag har velat ta till vara på de sista dagarna av mitt sommarlov.
 
Dagen idag har bestått utav gymmet med Evelyn och som vanligt så kör vi max! Framsteg gör vi också så det är roligt plus att jag måste skryta lite och säga att vi har varit duktiga och varit på gymmet fyra dagar denna veckan! Sedan kom pappa och hälsade på vilket var väldigt trevligt, tror det var en månad sedan jag såg honom så det var roligt och på de blev det ett spontanbesök till Gekås. Köpte inte så mycket, några höst/vinter saker, en mascara, sockar och ja ni ser på bilden :)
 
Imorgon laddar jag upp för skolan! Vi hörs då!
 
Kramar Erika
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:

Trackback