Gran Canaria



Väldigt mysig dag med Wenjin ! Tack så mycket för att du ville följa med :) Var inne på Gina och hittade samma tröja på rean som jag häromdagen köpte på Emporia för fullpris så köpte den på rean och imorgon lämnar jag tillbaka den andra! Smart idé där Erika!

Innan vi åkte hem hälsade vi på Evelyn som jobbade så köpte Wenjin en bakelse och jag fick en chokladboll. Trevligt och tack till dig Evelyn!

Alltså kan detta sammanfattas som en väldigt trevlig dag! Ja, ni märker ju skillnaden på bloggandet från min sida när jag är ledig och när jag jobbar, men så får det vara. Jag ska även försöka att planera lite bättre så att bloggen får sin tid även om jag jobbar :)

Kramar Erika
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:

Trackback