Gran Canaria

 
Jag hade önskat mig ett WiFi minneskort då jag hört att det är väldigt smidigt och enkelt eftersom man bara kopplar ihop det med dator eller telefonen och så har man bild. Måste verkligen säga att jag håller med även om det inte riktigt funkar på min stora kamera. För jag hade ju tydligen valt en kameramodell som inte fungerar till något... Får se om jag byter min kamera mot en bättre och lite större då jag gärna vill att fjärrutlösaren fungerar utan krångel och även detta minneskortet. Så nu blir det att jobba extra mycket och spara! Så länge får minneskortet var i min lilla kamera och då kanske jag till och med kan bli lite bättre med live bilder, för de är det som jag tycker roligast på en blogg!
 
Kramar Erika
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:

Trackback