Gran Canaria

 
Hej hej!
 
Idag var det jobb och skolan som stod på schemat och även lite plugg när jag kom hem. Jag måste säga att jag har fått in ett flyt när det gäller planeringen av pluggningen och jag ligger riktigt bra till i alla ämnen, så det känns skönt. Men har börjat att gör klart i princip allt på helgen så jag har tid under veckan för de mer spontana läxorna och sedan så har jag också blivit mer effektiv så jag är nöjd. Jobbet gick bra som vanligt och jag och Wenjin är så stolta över barnen, de lär sig och blir allt duktigare för varje gång. Mycket tack vare Wenjin som är en så duktig ledare. Min starka sida är mer uppvärmningarna. Snart så blir det sängen för att ladda upp för en ny dag med nya utmaningar!
 
Kramar Erika
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:

Trackback