Gran Canaria

 
Idag har det varit en bra dag! Har solat, tittar på serier och varit hos Julia. Så himla härligt när solen faktiskt skiner när man är ledig så man kan utnyttja den till fullo. När jag var hos Julia bestämde jag mig för att rida barbacka och det gick så mycket bättre än förväntat!
 
Jag red ut en runda för att senare komma tillbaka till ängen som ligger precis bredvid sommarhagen där hon går för tillfället. Som vanligt har hon mycket energi och börjar trava och därefter fattar hon även galopp. Jag har alltså lyckats trava och galoppera barbacka på min häst! Trodde aldrig jag skulle göra det, men herregud vad glad jag ör över henne. Min lilla plutta <3
 
Kramar Lovisa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:

Trackback