Gran Canaria

 
 
 
Tillbaka från bloggpaus, höstlov, avkoppling och Halloween så är det idag, tyvärr, sista dagen på mitt lov och imorgon börjar skolan och tillbaka till "verkligheten" igen... Har fått träffat min pappa lite, firat en kompis som fyllt 18 år, varit en sväng på Emporia - köpte dock bara EN sak (ovanligt för mig^^), festat lite mer, blivit lite sjuk igen.. och slutligen bara hemma med familjen.
 
Idag blev det ett besök till Kyrkogården vilket jag och mamma alltid brukar göra varje Halloween för att "komma ihåg" mormor eller vad man ska säga. Tog med kameran och fixade en del av min fotouppgift som ska vara klar tills imorgon men resten löser jag imorgon - ut i tid ni vet ;) Nu ska jag fortsätta att räkna matte då vi har prov på onsdag så för att inte kugga första provet i kursen bör jag ägna mig åt lite kombinatorik och permutationer ^^ 
 
Kramar Erika
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:

Trackback