Gran Canaria

 
Idag så har jag och min fina underbara envisa lilla häst varit tillsammans i tre år. Hela tre år! Helt sjuk hur fort tiden går. Jag kommer fortfarande ihåg hur hennes annons såg ut, första gången jag satt på hennes rygg, när jag hämtade henne i hagen och mycket mer. 
 
Vi har haft många motgångar de senaste åren, men även en del framgångar. Ena dagen går allt som en dans och allting faller på plats. Nästa vägrar hon gå in i stallet och är den mest envisa hästen någonsin. Hon har verkligen en egen personlighet och det är just det som gör henne till den hon är!
 
Trots alla motgångar och evigt kämpande blir det bättre och bättre. Det är fler dagar som ger något  och betydligt färre av dem där vi springer runt i en ond cirkel. Det är de underbara stunderna och hennes otroliga personlighet som gör henne till den fantastiska häst hon är och jag kan inte önska att jag hade en annan häst än just Julia!
 
Puss och Kram Lovisa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:

Trackback