Gran Canaria

 
 
 
Igår var det sorgligt nog sista dagen på campingen så jag sa hejdå till alla goa säsongare och personal vilket kändes sjukt konstigt. Jag har i princip bott på campingen den här sommaren då jag tillbringat ungefär 300-400 timmar vilket säger en hel del om hur mycker jag har varit där! Kommer faktiskt sakna alla, speciellt personalen men som avslutning på sommaren så ska vi ut och äta och bowla ikväll så det ser vi fram emot!
 
Skolan har även dragit igång som vanligt vilket innebär att mitt jobb som hjälpledare också börjar. Annars händer det inte så mycket i mitt liv. Det flyter på och den lediga tiden spenderas med kompisar och familj framför allt.
 
Kramar Erika 
Kommentarer
karolinasz.blogg.se

fin blogg :)!

2015-09-07 | 16:36:45
Blogg: http://karolinasz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:

Trackback