Gran Canaria

 
 
 
Då var skolan igång igen och plugget är tillbaka. Har redan två inlämningsuppgifter som ska vara klara inom någon vecka så det är bara att ta tag igen... Har iallafall hunnit med en fika med tjejgänget, Laserdom med kompisgänget, träna, varit å handlat och pantat med Juan och massor av annat. Jag, Lovisa och Wenjin fick något ryck att vi skulle iväg så vi bokade en resa till London under påsken för att inte helt själva här hemma ^^ Känns lite overkligt och det är knappt 60 dagar tills vi åker!
 
Ikväll blir det förfest hos Josse och sedan utgång på det. Sjkukt längesedan jag gick ut så ska faktiskt bli ganska roligt! Imorgon är planen att jag ska orka mig till gymmet men det får vi väl se^^
 
Kramar Erika
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:

Trackback