Gran Canaria


Efter julen och Österrike bestämde jag mig för att ta tag i träningen då tvingade med Lovisa vilket resulterade i sjukaste träningsvärken ever men men...



Fortsatte lovet med nyår som firades med alla kompisar å de som jag gillar mest! Blev en sjukt lyckad nyårsafton och hoppas därför att 2016 blir lika grymt!


Lördagen den 2 januari mötte jag och Lovisa upp Frida och Josefin på Harrys för en myskväll med mat och massa skratt!







Blev sedan bff med en kamel som jag hittade här i Duabi och hittade även en ny bil som jag tänkte visa för er! Så bra är det inte men startade året med en resa till Duabi med mamma och vilken häftig stad!

Jullovet har minst sagt varit intensivt och jag har flängt runt en hel del så det ska bli skönt och komma hem men då börjar skolan igen! Jaja, nya tag och sista terminen innan jag tar studenten så det är bara att kämpa!

Kramar Erika
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:

Trackback