Gran Canaria

Första dagen avklarad!
 
Kommer hem med blandade känslor, både roligt att träffa alla igen men är inte alls taggad för att dra i gång med plugg och allt. Efter skolan drog jagv hem till Evelyn och där hängde vi ett tag innan jag insåg att jag hade glömt att boka av mitt träningspass och när jag väl skulle boka av det så var klockan för mycket så det gick inte. Aja, men det är väl bara nyttigt att träna då tänker ni, men problemet var att jag var på gymmet imorse och körde ett styrkepass med Evelyn och Lovisa så hade redan varit och tränat en gång. Så jag bestämmer mig för att gå till gymmet en gång till och köra passer istället för att betala 40 kr. Nu är hela kroppen helt död så imorgon blir det vilodag!
 
Nu laddar jag upp för årkurs två :)
 
Kramar Erika
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:

Trackback