Gran Canaria

(Bild från i söndags då jag plockade på stranden)

Idag har jag varit riktigt effektiv, eller kanske inte effektiv men jag har fått gjort en hel del saker! Först blev det biologiprov, få reda på engelsk betyget och sedan spanska. Efter skolan åkte jag och Lovisa ut till Donken för att kolla om de hade fått in Smoothisarna, men nej... Så då sprang vi runt som galningar på stan och letade efter lite behövliga saker! När klockan var 5 drog jag och tränade och sedan avslutade jag dagen med Subway med mamma!

Som sagt, har gjort en hel del idag och nu ska det bli riktigt skönt att gå och lägga sig... Imorgon väntar jobb och sista dagen i skolan innan helgen :)

Kramar Erika
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:

Trackback