Gran Canaria

 
Hej Hej!
 
Helgen som varit har varit riktigt bra måste jag säga! Skulle dock kanske fokuserat lite mer igår och fått lite gjort så jag hade sluppit göra allt idag men det gick helt okej. Är klar med i princip att som jag ska vara klara med i läxväg inför vecka så nu kan jag ta det lugnt och koppla av. Jag har även insett att det är så skönt att vara klar med allt på söndagen och slippa sitta kvällen innan och stressa.
 
Idag kan sammanfattas med ett ord och där är dator. Har i princip suttit framför datorn hela dagen för att få gjort allt men var även ute en lite sväng och tog bilden på blomman och lite bilder på Sotis som kommer upp senare i veckan!
 
Vi hörs imorgon!
 
Kramar Erika
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:

Trackback