Gran Canaria

 
Halli hallå! Idag var det ännu en dag på gymmet med ben på schemat. Jag har svårt för att få träningsvärk, men så stela som mina baksidor är nu blir jag förvånad om jag inte känner något imorgon... Väl hemkommen har jag pluggar och övningskört. Börjar få koll på bilens position och det känns riktigt bra att köra nu jämfört med tidigare. Något som jag mer har gjort är att vara i stallet. Ni som är lite hästintresserade ↓. Ha det bra!  
 
Den här damen står just nu inne i en box och njuter av livet. Det är första gången på två år som hon står inne över natten och har en egen box! Så bra det gick att ställa in henne och Otto idag. Hon var hur cool som helst och direkt när hon kom in så rullade hon sig. Full med spån över hela sig stod hon sedan där och såg allmän nöjd ut. Förhoppningsvis så kommer hon fortsätta vara så här lugn nu i framtiden. Det känns som att detta stallet passar henne bättre än det förra som vi var i (hagarna större och att hon får stå inne på natten). 
 
/ Lovisa ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:

Trackback