Gran Canaria

Barndansen




Wilmas efterrätt

Och så var det helg igen! Denna veckan har gått sjukt fort och jag har typ inte hunnit med något alls. Barndansen i torsdags gick väl som vanligt helt okej. De yngsta barnen är dock sjukt jobbiga, saknar de inte sina föräldrar behöver de gå på toa och är det inte de så är de hungriga eller törstiga... Och på allt detta älskar de att inte lyssna på mig och Wenjin och skrika och springa runt.. Okej, slut på mitt klagande men igår var det som sagt fredag och självklart den bästa dagen i veckan! Var i skolan som vanligt åkte sedan hem och fixade mig för att sedan åka tillbaka in till stan och äta med Wilma, Milla och Lovisa!

Kramar Erika
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:

Trackback